Závěrečné práce žáků IX. třídy
Cílem závěrečných prací je vést žáka k systematické práci, dát mu prostor pro prezentaci svých znalostí a schopností. Žák prokáže schopnost pracovat samostatně i pod vedením svého učitele, vyhledávat informace, uvědomovat si souvislosti, analyzovat, syntetizovat, vyjádřit své myšlenky, zpracovat textovou část elektronicky a veřejně prezentovat a obhájit svoji práci. Práce jsou součástí našeho školního vzdělávacího programu a tedy povinné pro všechny žáky devátého ročníku. Jsou zahrnuty do hodnocení žáka v příslušném předmětu.
Požadavky:
Obsah: věcná správnost, nápaditost a originalita, více zdrojů informací (uvádět zdroje), gramatická, stylistická a estetická úroveň
Rozsah:- 4 strany A4 - 4 x 1800 úhozů
- font 12
- řádkování 1,5 řádku
- zarovnání do bloku
- číslování stránek
- 1 výtisk
Hodnocení: 4 stupně - vynikající, velmi dobrý, vyhovující, nevyhovující
Harmonogram závěrečných prací 2022/2023
do 19. 5. 2023 4. konzultace
do 31. 05. 2023 finální odevzdání práce
12. 6., 13. 6.2023 obhajoby závěrečných prací
Kritéria hodnocení záverečné práce
Kritérium |
Počet bodů |
Formální stránka - 4 x A4, font 12, řídkování 1,5, zarovnání do bloku, číslování stránek, 1 výtisk | 20 |
Splnění tématu |
10 |
Nápaditost, výsledky vlastní práce, vlastního zkoumání |
10 |
Obrázky, grafy |
5 |
Gramatická, stylistická a estetická úroveň |
10 |
Zdroje |
5 |
Spolupráce se školitelem |
5 |
Termín odevzdání |
5 |
Počet bodů |
70 |
Celkové hodnoceni
63 - 70 bodů | 90 % | VYNIKAJÍCÍ |
52 - 62 bodů | 75 % | VELMI DOBRÉ |
35 - 51 bodů | 50 % | VYHOVUJÍCÍ |
0 - 34 bodů | NEVYHOVUJÍCÍ | |
Témata k závěrečným pracím žáků IX. tříd pro školní rok 2021/2022
Školitel | Téma | Jméno žáka | Oponent |
Hančová | Vymysli a vytvoř pracovní listy (z P,Z), nebo didaktickou pomůcku pro své mladší spolužáky | Jan Suchý | Lipanská |
Zdravá výživa | Adéla Strejčková | Macková | |
Pavlová | Organizace školního turnaje v badmintonu- II.st. | Vojtěch Dvorský | Martinová |
Vzdělávací aplikace v distanční výuce. | Kačka Humlová | Macková | |
Bujňáková | Animoterapie - terapie prostřednictvím zvířat | Tereza Sahulková | Lipanská |
Čechová | Techniky malby | Valentina Bzirská | Radovanská |
Erlebachová N. | Reklama na internetu | Lukáš Knotek | Čechová |
Internet a jeho vliv na tvorbu názoru | Petr Zúbek | Radovanská | |
Fišerová | Voda, vzduch chlebový kvas | Veronika Brabcová | Lipanská |
Nikol Musilová | Lipanská | ||
Síla zvuku | Anička Pavlíková | Prajsová | |
Jurková | Turistické cíle v anglicky mluvících zemích | Veronika Spáčilová | Macková |
Slang v počítačových hrách | Martin Kučera | Bujňáková | |
Kubátová | Komiks v jazykovém vzdělávání | Eliška Brabencová | Havlíková |
Jak se světlo naučilo kreslit | Matyáš Večerka | Roll | |
Majorová | Příčiny deprese u mladistvých | Klára Růžičková | Havlíková |
Naučná stezka Třebotovem | Kristýna Králová | Rendlová | |
Makovcová | Péče o duševní zdraví | Anděla Oríšková | Prajsová |
Müller | Orální historie (rozhovor s pamětníkem) | Ouřada | Čechová |
Prezentace politických stran na sociálních sítích | Purnochová | Makovcová | |
Radovanská | Oblíbený hudební nástroj - dle domluvy | Jakub Stehlík | Prajsová |
Říha | Astronomie- dořesnění | Daniel Dvorský | Horváth |
Starověká matematika | Ondřej Strieblik | Bujňáková | |
Suchá | Loutka, maňásek, prstové loutky - vlastní výroba | Pavel Sedláček | Roll |
Lidové řemeslo | Jaroslav Linhart | Makovcová | |
Erlebachová H. | Život lidí s postižením | Robert Šlehofer | Roll |
Kubistické domy v Praze | Matěj Malík | Havlíková |